Pink Paw Print

Friday, May 1, 2009

.:!~stress melandai diri!!! aaarrrggghhhhh!!!~!:.

bodo laaa~!!!! bodoooo laaaa~!!! bodooo laaaaaaa~!!!
pehal time aku nak gune je sgale bnde jadi..
damn~!!!.. babik~!!! setannnnn~!!!.. padahal aku dah plan sebaik mungkin.. ade je bnde x kene.. mcm pundek la.. setan la... boleh lak keta wat hal.. temperature naik la hape la.. dah tu.. boleh lak bapak aku bwk kunci keta skali.. bodddooooo~!!!.. x paam ke aku nak pkai keta tu.. kimakkk~!!! dah tu bukan nak gtau awl2.. skung.. cmner aku nak crik extra keta... psl duit aku x kesah la... nie bile time aku nak pinjm keta sesape.. ade je problem.. yg abg sewa keta nie agi 1.. MEMANG SIIAAALLLLL~!!! ko lau xleyh nak crik keta.. ckp jela.. cmner bisnes nak maju.. bodo tol.. penat aku tnggu mlm td.. kate nak call balik.. lau x bole ckp la awl2 pndai la aku crik initiatif lain.. bangang btol la ko nie~!!!

No comments:

Post a Comment

conteng kat cini