Pink Paw Print

Sunday, January 31, 2010

.:! di putrajaya !:.


huahahahahha...
arini g putrajaya.. ngan si mek nab nie..
saje je temankan dye g jmpe geng VOC dye tu..
ok gak la lepak ngan diorg..
tp klako gak tgok.. sbb mcm x reti konvoi..
bersepah~!! wuahahahahahah~!!!..
adhoiii.. xpe xde pngalaman agi kot..
cuaca arini plak.. perghhh toksah kate la.. memg panas giler..
aku pkai mekap pon dah cair meleleh2 dah mekap tu..
seb bek x berbelak je.. huhuhu..
tp cian nab.. sbb aku dye x sempat nak men bowling ngan diorg..
mane x nyer nak sempat.. masing2 janji melayu la katekan..
janji jmpe kol 1.. ktorg kol 12 dah smpai..
tgok2 dak2 nie sume dtg kol 2.. mane x lari timing..
dah mak aku wat muke lak time aku blik td.. mane x nyer.. balik lmbt..
jnji nak blik ptg.. last2 mlm lak blik..
selamat la kakwa dtg umah.. perghh lau x smpai ke esok la x tego..
yg aku nie pon giler gak..
ngan assingment yg x siap.. sok lak nak exam last paper..
ngan slamber badak je aku mengeluarkan diri dr rumah..
tnpa membuat assingment dan juga mengulangkaji pelajaran..
hah.. mlm nie jenuh la aku nak membaca..
padan ngan muke aku~!!!.. huahuahua...
anyway.. wish me luck esok k.. moga2 lulus.. dpt merit pon ok la..

No comments:

Post a Comment

conteng kat cini