Pink Paw Print

Wednesday, June 5, 2013

.:kini kembali:.

haiihhhh... memang dah lame x update blog ni...

then korang mesti tertanya-tanya..kenapa aku dah lame x update kan... kan...

firstly;

aku dah stat keje.. sooo memang laaa sebz bznyer.. lepas keje nak tengok anak memang x sempat laaa nak hupdate ni...

second;

sekarang aku dah ade bibik.. 2 org lagi.. soo bolehlaa skarang aku start balik update blog ni.. sorang bibik keje tmpt lain.. tp mlm je ade.. sorang lg memang keje ngan aku.. jage bebudak tecik ni..

third;

sekarang memang aku kene pon hupdate blog nak atau pon xnak.. kire paksa rela la ni.. sebabnya aku kene wat blog utk company bapak aku pulaaakkk... aduuhh memang aku suke wat blog2 ni.. masalahnyer skarang.. aku dah lame x update.. so blog ni dah xde dashboard lame.. sume dashboard baru.. pening aku nak edit coding dye.... baru buat 2 hari dah nak termuntah dah #_# serious aku nak kene godek balik segala ilmu2 yang ada..



so okey x dengan penjelasan aku tu... memang express kot.. hope korang tunggu yer update yg akan datang.. thanx pada yg sudi membaca.. peaace!! ^!!

No comments:

Post a Comment

conteng kat cini