Pink Paw Print

Wednesday, February 3, 2010

.:! macam - macam ada !:.


arini busan gak.. sebab xde idea nak wat asaiment..
asaiment x siap agi.. tp aku leh la plak men edit2 mespes..
hbs sume aku edit.. wakakka.. termasok la ngan blog nie gak..
bg sesiapa yg mengikuti blog aku dr dlu..
msti korg pasan kan aku nyer blog dah bertuka wajah..
mcm jd lebih lembut n ladies lak.. hahahha..
sume nie thanx pada ima sbb bg aku inspirasi wat mcm nie..
thanx bnyk2 wlupon ima x tau nad slalu skodeng mespes ima..
hehehhe.. jgn marah..
td lunch g mkn ikan keli masak smbl cili api kt kedai makcik ramlah..
mkn dgn nab.. pergghh memg sodaappp~!!!..
agipon dah lame x mam kt kedai acik ramlah..
terasa2 nak mkn ikan keli tu yg singgah tu..
huhuuh.. last2 aku blik umah pedih perut.. dah g memerut lam toilet..
wakakakak.. adess td abg ali dtg umah..
lame x jmpe dye.. ank dye comel gileerrr...
pest time tu aku tgok ank dye.. smnjak kak wani bersalin aritu..
huhuhu... tp pape pon anak buah aku agi comel..
hahaha windu kt dak2 kecik tu sume..
ok la smpai sni je.. esok cite bru lak..
fullstop

Photobucket

No comments:

Post a Comment

conteng kat cini