Pink Paw Print

Thursday, February 18, 2010

.:! untitled til end !:.

kenapa perlu setiap mlm kau membuatkan aku menangis..
kenapa??..
aku x faham la..
aku x knal ko.. ko x knal aku..
masing2 kate syg.. tp betulkah ape yg diucapkan??..
tlg.. jgn seksa aku mcm nie..
aku x mampu.. btol2 x mampu..
aku harap kau pergi jauh driku.. tp aku xnak..
kau tmpt aku isi kekosongan.. kau buka balik pintu hati aku..
kau tmpt aku luahkan perasaan.. kau sorg je yg faham..
kalau yer tlg la katekan yer..
aku mcm musykil la.. ape yg kau bgtau aku tu btul ke dr lubuk hati kau..
atau kau semata2 nak mempergunekan aku??..
atau kau saje nak umpan aku??..
dr care ko.. aku mcm x nmpk kejujuran tu..
tp aku x bole nak judge ko..
tlg la aku ya Allah..
aku berserah padamu jika itu takdirku..

No comments:

Post a Comment

conteng kat cini