Pink Paw Print

Sunday, April 1, 2012

.:!~hari hujung minggu di rumah~!:.

hari ni hujung minggu dipenuhi dengan masak-masak je dekat rumah..
aku pelik betol la.. kalau hupdate blog je mesti pasal masak..
nak kate aku suke masak je... xde lah sangat.. ade jugak wat bende2 lain..
tp tiap kali nak amek gmba utk masok blog je msti trlupe..
kehkehkeh..
hari sabtu haritu aku ngan hubby gi pasar besar sg besi..
perrggghhhhh ramai nyer umat manusia.. nak parking keta pusing dekat 5 kali..
nak parking jauh aku lak x larat nak jalan..
last2 paking bawak pasaraya hugo.. seb bek la dekat..
tp untung gi pasa ni.. mcm2 ade.. best nak membeli (klu poket tgah kembung la).. hahaha
balik uma.. masak pucuk paku lemak cili api ngan ikan sardin goreng (bukan menu asal)..
hahahah.. asal nak wat panggang2 ayam.. tp asek ujan je x jadi wat..

pastu aku wat bubur adam...
dan inilah hasilnyer.....
ni sebenarnye resepi papa adam ni.. tp leh lak dye msok halia..
(ingt adam tu org tue ke).. hbs lah anak aku angin asek kentot2 aje.. adessss...
adam makan mcm xnak je.. risau gak sebab bdak ni susah btol nak mkn bubur..
tp ape yg org tue mkn sume dye nak same.. haisshhh silap2 beso nti kne bg appeton..
huhuhu..
okey sampai cini saje dulu..
daaaaaaa....

1 comment:

  1. Nice post, thanks for sharing this wonderful and useful information with us.
    1999 Pontiac Bonneville AC Compressor

    ReplyDelete

conteng kat cini