Pink Paw Print

Tuesday, April 3, 2012

.:!~sarapan pagi rabu~!:.


assalamualaikum n selamat pagi u'olls~!
pagi ni as in picture.. aku makan nasi lemak udang wif air soya..
air soya elok tau.. mengenyangkan perut anda..
then yg 1 ni aku x tau la btol ke x..
mak aku kate time aku kekecik dulu..
minum soya ketika pregnant elok.. nanti anak jd putih..
jgn mkn kicap nti anak jadi itam..
tp wondering gak.. kicap kan dari soya gak..
hahahahah mcm x masok akal je petua tu..
mak aku saje la ni kan..
okelah sampai sini.. nanti sambung hupdate~

3 comments:

  1. hahaha..sama tp x srupa...satu hitam satu lagi putih

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah.. tu la bang.. mane ntah la mama nadya dpt idea tu.. sbb dye kate nadya itam dye putih.. dulu time ngandong dye asek mkn kicap tu dpt nadya itam cm kicap.. hahahaha boleh pakai ke petua tu ek??

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

conteng kat cini