Pink Paw Print

Monday, February 4, 2013

.:bermula untuk 2013:.

assalamualaikum wbt...

agknye dah lame aku x menziarahi blog aku ni.. bile bace blog org lain rase rindu plak nak start  berblogging balikk...

haaaa mesti semua nak  tahu ape perkembangan terbaru aku kan?..

sekarang aku dah x keje dekat company fomema lg... aku kerje sebagai  guru... and maybe sesape penah dengar aku jadi guru akademik.. but now dah bukan academic teacher dah.. skarang ni  jadi guru agama.. huhu mesti  pelik kan nape jauh no pegi nya...

ya dan ini adalah kesahnya.. waktu jd guru akademik tu aku sekolah kat sungai ramal, kajang.. sekolah tu merupakan sekolah swasta but integrasi.. integrasi tu pulak means campur akademik n agama.. dari sekolah rendah ke menengah...

tapi disebabkan gaji  yg kurang eheemmm n perjalanan yg  jauh  memakan masa 1 jam kalau x jem... 1 setengah jam kalau jem dari umah aku ni.. n management yang ntah pape ntah so aku mintak ditukarkan...

jadi aku pun mintak tukar ke sekolah yang dekat kat umah aku ni.. 5-10 minit dah sampai.. gaji pon berbaloi ngan perjalanan ke sekolah.. tp sekolah ni di bawah 1 company yang sama cume management yang berlainan n ceo pon berlainan..

skolah yang dekat ngan umah aku ni plak bukan integrasi.. cume sekolah agama harian.. jadi sebab tu lahh aku aja agama dah sekarang.. alhamdulillah semuanya berjalan ngan lancar...


untuk cite yang lebih lanjut aku akan cite di post yang akan dtg...

dadaaaa jumpe lagi sumeeeee~ ♡♥♡

No comments:

Post a Comment

conteng kat cini