Pink Paw Print

Saturday, September 1, 2012

.:maaakaann banyak-banyak:.

assalamualaikum... huhu pelik ek nape kene makan banyak2.. sbb kan hari raya ni lah paling ramai makan-makan.. time cenggini laaahh ada org buat open house raya.. ada orang kahwin la.. ada orang nak bertunang..kan makan jer sume function tu.. huhuhu.. 

janganlahh pulak berat badan aku bertambah lagi... aku ni dah la memang macam pelampung.. nanti kang dah macam tanker plak.. huhuhu... perasan ponko jaahh~

bagi tahun ni pulak adalah masanya untuk aku exposed diri aku kepada public setelah 2 tahun aku menyepi.. bukan apa.. aku menyepi untuk kebaikan..dan sebab-sebab untuk menyepi tu biarlah aku sahaja yang tau...xnak la pulak bukak pekung di dada ni.. dada pon x terpekung dah.. hahaha 

mungkin ada some friends yang agak pelik la kan kenapa dan kenapa.. tapi biarlah aku menyusun sepuluh jari meminta maaf dulu atas sebab-sebab kesepian aku.. hahahah


family aku n ayu..

sebenonya ada banyak lagi gambo..tp masukkan 1 ni jela.. huhuhu

okelah nanti aku hapdet lg ek.. tadaaaa~


page yg wajib korang tgok:-
  • contest tekan badge dpt hadiah kereta volkswagen! click sini
  • gandakan wang simpanan anda dengan mudah dengan Bank Islam! click sini
  • churpie sekarang untuk hidup lebih mudah. click sini


No comments:

Post a Comment

conteng kat cini