Pink Paw Print

Monday, August 27, 2012

.:sebelum n selepas raya:.

alhamdulillah akhirnya beraya jugak kita kan..
tp bg aku raya tahun ni n lpas2 xde bezanya.. sume same je.. cume thun ni aku bnyk berjalan..
raye ke due je aku dah gi putrajaya.. perrrgghhh sane da mcm pekan hantu kot sbb xde org langsung.. keta pon ade 1 2 bijik je on the road..
ingt nk lepak sane lame skit ngn fmily aku.. leh amek2 gambo.. tp ujan lebat giler.. last2 lepak dlm keta je.. sian adam ngn hawa..
 lpas tu on fifth day raya aku gi jln umah mama, then gi umah tokyah n tokbah..
pack giler la skung.. this week nk gi umah kawan husband n gi umah open house kwn aku plak.. nk gi umah mkcik2 lg.. puuhhh mcm x ckup mase je dah..

huhu anyway aku nk wisk selamat hari merdeka to all..

smoga korang bersifat patriotik dlm beraya..

happy merdekaraya!!!


No comments:

Post a Comment

conteng kat cini