Pink Paw Print

Sunday, August 12, 2012

.:raya dah nak dekat..tapiiii:.

Assalamualaikum kepada semua pembacaku yg sengeett~! hahaha.. entry kali ni bile bace mcm xnak raye je kan.. tp sebenanrnye bukan xnak raye.. feel n mood nak raye tu x dtg lg la.. kene tunggu mlm raye kot baru terasa.. huhuhu 
n aku ni plak.. semenjak 2 menjak ni asek la men game.. korang nak tau game ape yg aku main?.. tgok ni haa.... 


kalau org yg kaki n taik2 game mesti tau pc game ni.. n aku rase roller coaster tycoon 3 ni dah lapuk dah..
tp aku x tau la yg paling latest ape.. aku pon dah x update sgn game2 ni.. almaklumlaaa bekas taik gamee.. (kuikuikui.. mengaku gak).. huhu tp tu dolu-dolu.. skung x dah.. skali skale je main tu pon kalau kelapangan..
huhuhu..

tp game ni best gilerr.. dye simulation game.. same spesis mcm game The Sim dan lain2.. yg best nyer kite reka theme park ikut gaye kite sendiri n kumpol duit jadi kaye raye jutawan mawan.. hahahha




inilah salah satu gambo yg ada.. ade lagi tp lau aku nak letak lam ni sume nanti penuh lak kang.. hehhehe lau korang nak main game ni gi je cari cd pc game kt mane2 kedai game or komputer or kedai cd.. alaa sepuloh inggt je bukan mahal pon.. (aku pon amek game ni copy je dr pendrive abg sepupu.. cehh)

wokeylah nanti aku hupdate lg ek.. nak sambung men game sebelom anak2 aku bangun.. huhu.. tataa~


korang mesti tengok link ni tau!:-


  • dapatkan voucher dari London Weight Management dgn percuma! click sini
  • jawab contest Olimpik dan menang 24K emas, tablet dan phone! click sini
  • nak datang rumah aku utk beraya? click sini untuk alamat.
  • kad debit RM20 dr RHB Bank. click sini  
sudi-sudi lah melawat. terima kasih kerana membaca~



No comments:

Post a Comment

conteng kat cini