Pink Paw Print

Tuesday, August 14, 2012

.:selamat hari raya semua!!!:.

assalamualaikum semua!!.. mungkin entry ni terlalu awal kot utk aku wish raya.. awal ke weh? tinggal lg 4 hari je.. mercun n bunga api pon org dah start main.. huhuhu lagipon aku takut x sempat nak update.. yerla sebok beno nanti.. huhu

picit gamba ni utk large

anyway... aku nak wish selamat hari raya aidilfitri kepada semua yg mengenali keluarga kami MOHD KHAIRIL HAIZARD, NADIA, ADAM & HAWA.. 
jika ada tersalah kata.. terkasar bahasa.. ada terkutuk org smpai terasa ke.. ada yg termakan hati ngan kitorang ke.. kami menyusun sepuluh jari tangan n sepuluh jari kaki.. diharap n dimohon mengampunkan kesalahan yg pernah kami lakukan dulu.. mungkin secara sengaja atau tidak sengaja.. dan kami juga berharap korang semua halalkan makan minum kami jika mana kami ada ambik makanan or minumam korang tanpa perasan.. mungkin nak rasa sikit2 je..
 kalau yg bab duit tu (hutang la kira) x bolehla halalkan kan.. hutang tetap kono bayo... huhuhu... 

 kalau sudi korang datang la rumah aku ekkk.. nanti bagi duit raya kt anak aku.. (cehhh apela meminta plak aku ni.. huhuhu) xdelah memain je.. 

okelah selamat hari raya!!! kalau main mercun or bunga api jangan sampai termeletop jari.. nurse pon nak balik cuti raya nanti xde org nak ubatkan.. huhuhu

page yg wajib korang tengok:-

  • cerita erra fazira di pagi raya. click sini
  • cerita aznil haji nawawi ada skandal. click sini
  • lelaki kene naik van jenazah sbb x puasa. click sini

No comments:

Post a Comment

conteng kat cini