Pink Paw Print

Sunday, April 26, 2009

.:!~im dead from ur life~!:.

adakah ini kesudahan bagi diriku dengannya.. aku tidak menyangka semua ini akan terjadi.. mengapa sentiase perkara nie berlaku kpdku.. tidak bolehkah aku juga bahagie seperti org lain.. aku btol2 sygkannya.. apakah salahku.. sehingga begini naseb diriku.. perit hatiku.. seperti menelan hempedu.. luke yg dahulunya masih belom 100% sembuh.. kimi tercalit pula luka yg baru.. smpai bilakah hatiku akan pulih.. smpai bilakah aku menunggu saat kebahagiaan aku.. mengapa kebahagiaan hanya sekejap dan kemudian dirampas.. aku sedar aku tidak bersyukur kepada-Mu tuhan.. aku alpa dengan kebahagiaan ku.. sehinggakan aku sendiri yg ditelan kesakitan.. aku mahukan seperti dulu.. mungkinkah peluang akan kembali kepadaku.. hidupku yg dulu hanya dihiasi dengan bunga2.. kini hanya dihiaskan dengan memori luka.. saat ku merindukan dirinya.. aku telah lupa bagaimana hendak menyayanginya.. tp masih.. bagaimanakah kehidupanku tanpa dirinya.. aku ingin putarkan masa dulu~!! aku inginkan kebahagiaan ku~!!.. Ya Allah.. kabulkanlah permintaan hambamu yg alpa ini.. sesungguhnya engkau lah yg menyatukan kami.. dan engkau jugalah yg memisahkan kami.. ~AMIN~



nadya :~dead from his life forever..
nadya :~always love him until die...
26 april 2009

No comments:

Post a Comment

conteng kat cini