Pink Paw Print

Wednesday, April 29, 2009

.:!~fucking life ,,!,, fucking shit ,,!,, ~!:.

arini leh lak aku ter-miss cluzz mr chan.. adess.. dah la aku lame x g cluzz sbb mc aritu.. nie lagi x g cluzz.. bek xyah balik kolej dok uma je.. tnggl last sok ade cluzz.. seb bek cluzz favourate aku... haiihhh.. arini bosan giler.. dr pg td on9.. memnjang tgok youtube.. haa aku dah blaja 1 style rmbut bru.. spike + wave emo style.. n aku blaja care mekap emo.. hahahaha.. adess skali wat kt muke aku mcm antu lak jd.. eksesori x ckup kot.. nti2 la tnggu duet lebih ade aku beli la ckit2.. mlm td.. aku x tau la nak ckp cmner.. xkan salah aku lagi kot.. xkan aku nak angkat abg aku call dye dah majok.. adess aku x paam la.. aku dah bg peluang kedue.. sptotnyer dye berusaha ambil peluang tu gune sebaik mungkin.. nie x.. saje nak crik psl ngan aku agi knape.. fuck~!! fuck~!! fuck~!! fuck~!! life~!!!!... susah tol kite nak bace pemikiran n hati tiap manusia nie.. berubah2.. menyesal aku bg peluang kedue.. kalau aku tau sakitnyer same mcm dlu n x berubah.. aku xkan nak bg peluang kedue.. cukup ngan aku terluke.. nak ditambah-tambah agi.. manusia nie kejam sgt ke.. smpai hati tu terluke bnyk kali tp buat x kesah.. dye x pike ke org yg terluke tu.. punye sakit nak tahan.. hati tu mcm kne belah ngan pisau tajam.. mcm kene panahan kilat.. mcm pedang menusuk ketike berperang.. tuhan dah menciptakan setiap yg terluka dalam hati pasti ade penyembuhnya.. kalau x ade.. mungkin tubuh pon x dpt nak menanggung keperitan n kesakitan hati tu.. akhirnya membawa kematian.. tp mati bukan 1 jalan yg baik.. bnyk lagi harapan depan mate.. cume bukakkan minda n pintu hati.. pasti akan menemui kebahagiaan.. hurm.. sound mcm aku nie mnyedapkan ati aku sndri.. tp memg yer pon.. dalam hati tgah gelisah n tiada siapa yg dpt tolong.. dgr kate hati sndri.. walaupon hati tu menipu.. tp dpt merawat luke.. hurmm~~.. no komen..

No comments:

Post a Comment

conteng kat cini