Pink Paw Print

Saturday, April 25, 2009

.:!~forget the past.. start new living~!:.

harini jam 5.30 pg aku dikejutkan dengan 1 sms.. drpd seseorg yg memberikan begitu bnyk kesedaran dan maksud kepada diriku.. aku amat berterima kasih kpdnya.. dengan msj tu.. aku terpana sebentar mengenang akan nasib diriku.. mentafsir diriku sendiri.. dengan kata lain.. memusahabahkan diri...
aku tidak menyangka yg msj itu mampu menyedarkan akan diriku.. sedangkan hanya dengan beberapa perkataan yg mudah.. dan simple..
M.K.H :~
keterbukaan adalah sesuatu yang unik. kesah lampau hanyalah kenangan, apa yang penting adalah sekarang..
ayat yang penuh maksud nie.. mengenangkan aku kpd kisah lampau ku.. sebolehnye aku ingin memutar balik waktu... tidak melakukan perkara2 yg membuatkan aku mnyesal sekarang.. hahahaa.. btol mksd msj tu.. yg penting adalah sekarang.. aku x akan mensia-siakan hidupku sekarang.. itu yg penting.. ptg nie aku nak kne g nilai.. beli brg hantaran agi.. adeyh.. sebok tol... work~!! work~!! work~!!

No comments:

Post a Comment

conteng kat cini