Pink Paw Print

Saturday, April 25, 2009

.:!~pakej hantaran perkahwinan~!:.

MyHotComments.com

hahahaha...
harini.. bgun pg je dah kene kemas uma..
bsuh kain.. kemas uma... sidai kain.. sapu sampah...
dah lpas tu.. pm ngan org..
heh... arini aku geram tol la ngan si dayah nie..
saje je nak knekan aku.. dah la pm pkai id si krool..
ade lak pm nak ajak sex.. bongok weeyyy~!!!!
wakakakaka... dayah jaat.. ampehs tol la dak nie..
bajet aku setim ah ko pm cmtu..
xde masenye laaa... jgn risau beb.. hahahaa...
arini lak.. aku sakit pewot segugut..
adeyh.. dah la xleyh mnum air pns..
cmner aku nak legekan segugut aku nie.. susah tol..
pastu... aku mulekan projek aku ngan mak aku..
pe agi.. wat hantaran kawen la..
org tu nak pkai 1 mei nie.. adeyh..
sempat ke aku nak siapkan sume nie.. insya Allah..
mase mnyebelahi aku lau xde ape halangan...
dengan tu bole la aku tmbah income aku..
heheheee~~...

iklan:
kpd sesiapa yg ingin mendirikan rumah tangga.. jika mengalami kesusahan untuk membuat hantara.. kami boleh selesaikan masalah anda.. hantaran akan dicharge berdasarkan budget anda.. sile tinggalkan sedikit maklumat anda untuk dihubungi untuk mendapatkan maklumat lanjut.. sekian terima kasih..

No comments:

Post a Comment

conteng kat cini