Pink Paw Print

Sunday, April 26, 2009

.:!~invisible to anyone~!:.

for what is living just to be heartless.. aku tau keputusan aku bnyk kejutkan banyak pihak.. tp.. tu jgak 1 halangan tok aku.. aku mesti boleh lakukan semua tu.. i have tu try it.. semlm.. i know that abg just nak provoke supaya aku pike balik dgn keputusan yg aku wat.. tp aku x boleh.. semuanya dah terlambat.. memg aku rase nak ilangkan diri dr dunia siber nie.. no more chat.. sbb aku x tahan disakiti.. yer memg dlu aku keras hati.. aku xde perasaan.. aku hati kering.. aku kejam.. kini tidak lagi.. semuanya berubah atas masa dan keadaan.. semuanya kerana si dia.. yg dpt merubah aku ke arah kebaikan.. aku nak pergi jauh.. aku nak pergi jauh dar budak2 siber yg aku kenal.. sebolehnye aku mahukan diriku luput dari pemikiran mereka.. bile makin ramai yg kite kenal.. n makin rapat kite dgn seseorg.. makin banyak kite bermain dgn perasaan.. n perasaan dah banyak kali terluka.. i can't take any frastrated anymore.. sbb aku x tahu mcm mane nak hndle diri aku n perasaan aku bile terluka.. yes aku tau mugkin aku terlalu mngikut perasaan.. but.. syg diri kite dlu sebelom mnyayangi org lain.. mcm mane aku nak syg org lain.. sedangkan aku sndri tkot untuk berasa sakit jike kecewa.. that all so much to think.. n this.. is just a way for me to avoid it.. yup i know im running away from my problem.. but i have to.. im sorry towards all my friend.. especially mija, wana, lat, kipas, kak wana, kak farah... please always remember me.. n im always remember u.. thanx for everything.. to hear my problem.. for helping me.. when im in dilemma.. give an advice.. when i need a support.. so many thing. that u all do for me.. n i will remember n paid the same thing as u are do.. thanx for being my friends.. n our friendship will never die.

No comments:

Post a Comment

conteng kat cini