Pink Paw Print

Saturday, May 5, 2012

.:!~kelahiran EVE IXOERA~!:.

assalamualaikum uolls~..
alhamdulillah Allah bg kesempatan dekat aku lg utk meneruskan tulis blog ni..
n bersyukur dekat Allah sebab dikurniakan lg sorg cahaya mata yg sgt comel~
ya.. namanya EVE IXOERA BT MOHD KHAIRIL HAIZARD..


pelik kan nama anak aku ni.. 
ni sempena mama yg bg nama anak aku ni..
dye kate dah ada ADAM DANIEL..
kene ade EVE IXOERA..
eve tu pengganti utk nama HAWA..
hehehe thanks mama.. teruja taruk nama ni..
Hawa dilahirkan pada hari jumaat 4hb Mei 2012..
pada jam 9.45 pagi dekat Hosp. Serdang..
semuanya berjalan lancar.. berkat dr doa yg aku amalkan..
Alhamdulillah senang aku bersalin..
even doctor n nurse x sempat nk pakai glove..
Hawa dah keluar.. aku teran pon x habis..
kelam kabut dibuatnya doctor2 n nurse2 tu..
huhuhu..
alhamdulillah semua penantian dah berakhir..
adam dah dpt adik.. jeles memnjg jerk dye..
hehehe..
anyway thanks to yg mendoakan utk aku..
semoga korg pon dipermudahkan dlm urusan korg sume.. amin~

No comments:

Post a Comment

conteng kat cini