Pink Paw Print

Saturday, May 12, 2012

.:!~pening laaaaa~!:.

x tau mane 1 nak pilih:131:.... yerla~.. dr smlm asek tuka background jer... lau org yg biase bace blog aku nih msti pening tgok background yg bertuka-tuka.. entah laaaaaa~ aku rambang mate tgok sume design lawa-lawa... cehhh~ tgah time pantang ni memnjang dok lam bilik... gune lappy.. bukan xnak lepak bawah.. almaklumla luka x kering lg.. sakit pinggang duk bwh lelame.. yg laki aku lak bengang jerk aku asek gune lappy.. harharhar!! pdn muke!! "lepas umi.. umi.. lepas umi.. umi.. bile pa nyer turn?"... harharhar!!! alaaahhh dye lau nk gune lappy for men pokerr je... aku pon men la jgak tp x la as giler poker mcm dye... seb bek la lam game je.. lau giler poker yg real punye memg kne flying kick la ngn aku:118:.. Alhamdulillah x mcm tu lg.. huhuhu... abg adam skung ni dah makin ngengade... mybe dye jelouse ngan adik hawa dye kot... tetiap mlm skung nk tido nk suh aku tepok.. dah xnak dah tido ngn papa dye.. skung time mlm papa kne pokpok adik hawa.. lpas abg adam tido bru aku tke over.. huhuhu.. cian kt abg adam.. xpe nti adik hawa dah besa ckit leh main same2..

2 comments:

  1. ndya mcm mne nak tukar background ni?? cantikkkk sgt :)

    ReplyDelete
  2. lysa.. org amek kt 1 blog ni --> . http://meerasigadisapril.blogspot.com/
    gi kt bahagian tutorial n freebies.. carik kt freebies ade background tu.. soft polkadots~

    ReplyDelete

conteng kat cini