Pink Paw Print

Wednesday, May 16, 2012

.:!~yesssssssssss berjaye!!!~!:.

at laasssttttt~ aku berjaya juga siapkan blog yg memeningkan ni... wahahahahhaa:face75: yelah bangge yooo mcm setan~... kukuku... yerla entry aritu pon pasal tuko background jerk.. then kali ni aku buat habis allll out tau x:119:... dekat seminggu gak la belajar tuto n mencari coding2 yang perlu nak tempek kt blog ni.. ingt senaaaanggg keeee:120:... ni sume atas jase sumbangan cik meera april yang telah banyak menyumbangkan(bukan sumbang okee) idea2 tok ditempek dalam blog gilerrr ni~.. thanx soo much yer cik meera.. hehehe.. siyes cakap la kan.. kalau disuruh buat balik blog ni.. sumpah aku x hengat 1 ape pon coding2 yang dah ditempek.. errggghhhh:face62: even coding html yg aku blajo suatu waktu dahulu.. zaman2 kegemilangan myspace berleluasa di kalangan remaja.. suma hilang dalam kepala aku ni :face47: hape je laa yang aku ingt.. erggghhh~ even dulu time myspace.. huuhhh xyah ckp.. coding di hujung jari:119:.. eceeyyyhhh~ siyesss btollll.. x tipuuuuuuuuu~
tp sekarang.. sume punah.. sampai hubby siap cabar lagi.. "elehh buat blog tp pkai blogspot.. pakai la .com ke .com.my ke"... perrgghh menyakitkan betol telinga ni dengar dah mcm bernanah plak dalam telinga ni.. ingt aku xleh buat ke.. :14:grrrrrr~ bukan aku xnak buat.. domain tu sume pakai duit.. mane ade yg free.. lau ade yg free pon ingt senang ker nak dpt.. ckp je senang.. bg la duit suh aku buat domain baguss gak.. theehehehe... xpe2 akan aku usahakan nanti ade domain sndri.. jgn tercengang sudahlaaa... oke all nak undur diri... peace yooo:t:




:86:p/s: sile la kunjungi blog cik meera si gadis april dengan click sini:86:




No comments:

Post a Comment

conteng kat cini