Pink Paw Print

Sunday, May 20, 2012

.:!~MQA | Apekah MQA?~!:.


apekah MQA ek kawan2??... MQA adalah sebuah badan agensi yang ditubuhkan menggantikan Lembaga Akridetasi Negara (LAN) dan ditugaskan untuk menjamin kualiti pendidikan pengajian tinggi sama ada untuk institusi pendidikan swasta ataupun awam. MQA known as Malaysian Qualifications Agencies.

hal aku nak menceritakan pasal MQA ni bukan apa... semenjak berpantang ni.. aku asyik laaa duk terperap dalam bilik.. x tau la ape yg jadi kt luar n kt ruang tamu bawah.. huhuhu.. dah mcm katak bawah tempurung.. bukan xnak social.. tp bila aku nak turun bawah jerk aku rase rahim aku sakit.. dah la tangge tu tinggi2.. so kalau xde kepentingan xkan laa turun bawah...

semalam dalam pukul 12 tengah hari.. adik ipar aku yg bongsu si hani tu tetibe naik kate kat aku ade surat name aku.. aku ingt kan surat panggilan lapor dirilah.. rupanya surat panggilan temu duga dekat MQA.. actually time aku keje fomema dulu sebelum aku quit aku sebokkan diri mengisi semua jawatan kosong gomen yg ade.. sampai terlupa dah ape yg aku mohon... huhuhu


tarikh temu duga pada 30 mei ni.. hmmm still dlm pantang lg.. tp insya allah kuatkan diri nak gi temu duga tu...soo skung ni aku tgah la menyebokkan diri buat revision serba sedikit pasal MQA ni.. kang buatnya  ditanya soalan cepu emas xdela aku gabra.. thehehe...

2 comments:

conteng kat cini