Pink Paw Print

Wednesday, May 2, 2012

.:!~sehari di MPKj~!:.

assalamualaikum uolls~
huhuhu harini nak cite sikit..
bukan tujuan utk membangge diri..
tp utk share happiness je.. ape salahnyer kan.. kan..
utk pengetahuan.. arini aku ade interview dkt MPKj..
utk jawatan pembantu tadbir.. N17..


Insya Allah, ada rezki aku n anak.. dapatla jawatan yg dipohon..
ingtkan x ramai yg dtg.. rupenye ade dekat 100 org dtg interview..
then yg best nyer.. ade yg dtg dr banting la.. dr kuala selangor la..
puuhhh jauh giler.. smpai yg hantar tu siap ade mak bapak.. nenek ade beradek lg..
dah mcm nak gi seminar lak tgok..
n of course la.. tgok diorg pon mcm bukan calang2 org..
nmpk persaingan tu ade skit..
yg aku plak.. aku sorg je pragnent lady dtg interview..
huhuhu nek segan gak.. jln dgn perot kedepan dah ni..
actually pg td nyaris2 nak gi spital dah..
sbb ade rase contraction tu dah kuat..
tp mybe jugak baby ni nak bg umie dye masuk interview dulu..
dye leh men cak cak ngan aku kejap sakit kejap x..
huhuhu.. alhamdulillah aku berjaya datang interview n selamat di interview..
sampai interviewer tu trkejut dah aku ni nak deliver tp smpt g interview..
huhuhu.. sokongan hubby pon kuat.. ape2 disuruhnye aku g interview..
dye kate bia beranak tp jnji masuk interview dlu..
hahaha klaka betol la.. (thanx syg sokong umie~)
mudah-mudahan segalanya berjalan lancar..
n korang2 sume.. jgn lupe doakan utk aku ek..
doa korang mungkin boleh terbukakkan pintu rezki aku ni...
amin~

No comments:

Post a Comment

conteng kat cini